Ännu en solig dag!

Ännu en solig dag! - Jag kan ju börja med att säga att detta har varit mitt livs jobbigaste natt på sjukt länge. Har inte sovit ett jävla dugg och ännu gick jag upp ur sängen redan vid halv nio tiden. Solen sken in genom parsienerna och jag tyckte det var dax att gå upp innan man skulle få liggsår. Tog på mig och gick ut med Zakimbo en lång runda för att rensa huvudet och själen. Men så fort man kom in till kaoset igen fick jag panik. Drog fram alla mina städsaker och fick iordning på hemmet. Nu är här kliniskt rent överallt men hjälper det för att jag skulle få må bättre? Verkligen inte. Nu sitter jag här i soffan med ett huvud som värker något fruktansvärt och med ett illamående som jag fan inte blir av med.

Tänkte käka lite grann se om det går ner något. Har varken matlust eller lust för fem öre till något. Vill bara krypa bort och gömma mig, rulla ihopa mig och bara försvinna. För det är så jag känner nu liksom! Allting är skit allting är jobbigt fan ta allting rent ut sagt.


Mitt lilla lilla hjärta som altid finns vid min sida vart än världen vänder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0