Att drömma är aldrig fel

Att drömma är aldrig fel - Alla har vi drömmar, stora som små.. Just nu har jag en dröm om att jag vill åka till Thailand och bara komma bort ifrån all vardag och stress innan man föder. Jag behöver inte vara där i en månad som jag varit innan, två till tre veckor hade ju inte skadat alltså. Men tyvärr är man inte miljonär och tyvärr vinner ju aldrig jag några pengar. Så fort man kollar på postkodslotteriet nog fan är det bara dom gammla som snart ska hoppa in i graven som vinner dom bästa priserna man kan tänka sig. Blir dom ens glada när dom drar fram fler hundratusentals kronor eller får en bil. NÄ, hade det varit jag så hade jag ju hoppat och skrikit av glädje säkert hade jag väl grinat med för jag varit så överlycklig. Men men får väl fortsätta drömma om mitt vackra land Thailand...





Kommentarer
Postat av: erik

du ser ut som skit

2012-03-04 @ 18:36:31
Postat av: Erik

PS. du kan inte hitta mig, jag är osynlig

2012-03-04 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0