En dag i Lund

En dag i Lund. - Med mamma och pappa. Där vi kollade runt i alla möjliga affärer på kläder och andra fina ting. Men senare åkte vi in till den stora barnaffären jätte kul mitt i lund där pappa hittade en liten skallra som han köpte med sig hem till sitt barnbarn och mamma hittade sjukt fina hängare till skorpans kläder. Tusen miljoner tack mamma och pappa för dom fina sakerna. Själv hittade jag en mini ANKI från Anki och Pytte som jag har hängt på skötväskan nu. Så jävla söt kunde ju inte låta bli.

Sen åkte vi tillbaka till Malmö igen för jag skulle snabbt in om Blommsterlandet och kolla på en pläd som jag har kollat på länge där inne. Jag tänkte ha den i vagnen till smulan, men om det inte blir bra så blir det en bra lekmatta att ha på golvet att busa omkring på..




Kommentarer
Postat av: Marlene Zufic

Jag har tjock filt nu när det är kallt. är det mioldare har jag en enkel babyfilt. I sommar har man kanske ingen filt alls. Du kan bädda mysigt i vagnen med ett tjockt säng,täcka så de blir mjukare. kanske en liten kudde under täcket så det blir lite högre. Det där med filt och täcke finner du sen. Sen beror det ju på vilken årstid det är.

2012-03-12 @ 14:23:32
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0