En solig morgon

En solig morgon. - Ännu en dag med underbart vårväder. Vilket som gör att humöret är på topp fast min huvudvärk som jag vaknar upp med varje morgon. Men snart är den borta och man kan börja njuta riktigt av dagen istället för att klaga på en massa saker och ting. Jag har precis ätit en god frukost medan Zakimbo har suttit här och tittat på och eftersom han verkligen charmar sin mamma  till tusen så fick han en liten liten smakbit :-)

Men nu sitter man här med datorn på benen och tittar på gårdagens av avsnitt från Big Brother. Har man inte kanalen så får man alltid se detta dagen efter på nätet. Vilket kan vara piss ibland eftersom alla på FaceBook skriver en massa saker som dom kan störa sig på eller så..

Efter detta blir det att ställa sig i badrummet och göra sig vacker för att kunna dra sig ut ur hemmet. Baby jag och mamma ska ännu en dag köra ut en runda. Ännu vart vi hamnar vet jag inte. Men bara man kommer hemifrån så är jag alltid gladast. Kanske se om man kan köra ut till vattnet och gå en runda eller någon annanstans. Vi får se helt enkelt!


Zakimbo solar gott i sängen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0