Hämtat ut paket

Hämtat ut paket. - Ja som ni läste innan så var ju jag och älsklingen på Konsum och hämtade ut lite paket som jag hade beställt och vunnit i en aktion på Facebook. Det som jag hämtade ut var massor med Peeling från LdB två stycken som jag hade beställt till mamma & två stycken som jag hade beställt till mig. Älskar denna Peelingen från LdB den är super och luktar så ljuvligt gott, tyvärr så har ju inga affärer dom kvar så nu hittade jag äntligen en hemsida där dom sålde dom.

Sen så för nån vecka sedan vann jag ju en aktion inne på Fecebook till lilla Smulisen. Jag hade själv Bananer i Pyjamas när jag var en liten flicka, tyvärr så hittar jag inte dom någonstans och dom finns ju inte iheller att få tag på i affärerna. Jag ville att Smulan också skulle få ha dom och leka med som jag själv en gång har haft. Så jag blev så fruktansvärt glad när jag såg att en tjej på FB ville sälja dom. Snabb som en vässla så blev dom mina, men det blev en hård budgivning eftersom jag inte var ensam om att vilja ha dom!



Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

Hej Elina! Angående peelingen LdB finns den att köpa på ICA Maxi Stormarknad. Jag använder också denna underbara peeling och köper den där.

2012-03-27 @ 08:21:29
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0