Känner mig bakfull

Känner mig bakfull. - Varje morgon så känner jag mig så bakfull och äcklig alltså. Men efter frukosten börjar man piggna till som tur är och illamåendet är över. Har legat i sängen hela morgonen och lyssnat på Spotify på min Iphone och bara tagit det lugnt. Nu sitter man här färdig och beredd för att möta dagen som den kommer. Men ännu är det en dag som är grå och tråkig och det känns så trisst..


Dagens gravida Elina Vecka 20+4

Nu i några nätter känns det precis som om smulan har rört sig där inne i magen. Men ändå vet jag inte helt hundra om det är hon eller inte. Men det känns som om en nerv hoppar till i magen kan man säga..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0