Mår jätte dåligt

Mår jätte dåligt. - Alltså vad händer?! Jag känner bara hur riktigt dåligt jag mår, men det känns inte som om man är sjuk. Men huvudet är helt tungt och stjärnor kommer framför ögonen hela tiden. Nu är det andra gången jag kräker ner badrummet här hemma hos mamma. Första gången kom det på hela badrumsmattan så det var bara att slänga in den i tvättmaskinen. Men nu kom det på hela golvet.. Och när man mår så som jag mår är det också svårt att böja sig ner och ta upp allting efter sig. Men det fick ta den tiden det tog.

Jag klarar inte av att lägga mig i sängen mer, har så fruktansvärt ont i ryggen att jag inte vill ligga mer. Men får väl sätta mig i soffan och bädda ner mig där med lite täcke och kuddar och hopas på att jag snart blir bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0