Mardrömmar som blir värre

Mardrömmar som blir värre. - Godmorgon världen! Har natten hos er varit bra?! Själv vaknade man upp panikslagen med tårar som rann längst kinderna. Hatar att drömma hemska drömmar där det kan hända nutid liksom. Allting i mina drömmar är NU, man känner igen sig själv man känner igen alla ställen. Men nu kommer jag nog aldrig mer sätta min fot på ett ställe i Malmö tack vare denna hemska dröm. Detta är inte första gången jag drömmer om detta stället och varje gång jag går dit har jag panik inombords och vill bara snabbt in snabbt ut liksom. Jag är livrädd att gå där inne, och det värsta av allt är när Baby eller pappa går på varsitt håll där inne och jag och mamma står själva. Det fungerar bara inte för mig jag går på nålar och vill bara där ifrån. Jag tror hela tiden att det ska hända något. Och hända saker inne på detta stället det har man sett med egna ögon också. Vilket kanske har fått mig till den hemska rädslan också?!

Jag vill egentligen inte ta upp min dröm här eftersom det tog så hårt på mig när jag väl var inne i drömvärlden och när jag vaknade upp. Men jag vill aldrig mer till stället igen, så fall ska det liksom bara vara det jag ska ha sen blir det att gå ut igen för jag klarar inte av sånt när jag inte känner mig trygg och säker liksom. Visst känner man sig lite tryggare om pappa eller baby är vid ens sida men ändå så får jag rent av sagt PANIK. Jag ser framför mig vad allting kan hända och ske i olika vinklar och jag är alltid beredd på att någonting kanske kan hända. Jag måste handla snabbt i en sådan situation för att bara ta mig ut ur stället liksom..


Foto: Scanpix
Bilden är lånad från Metro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0