Shoppat litta

Shoppat litta. - Idag har man smällt ännu lite pengar på saker som man behövde till sig själv. Bland annat så behövde jag en ny DEO eftersom den andra är slut, körde på en LdB för att se hur dom är. Egentligen gillar jag ju bara torra, men kunde dock prova denna för den luktade så ljuvligt gott.

LdB lotion till mitt ansikte innan man sminkar sig och innan man lägger sig var något som jag behövde också. Den cocosnut butter som jag använder ger tydligen finnar i mitt ansikte nu har aldrig haft så mycket finnar som jag har just nu och det blev så sedan jag använde den butter i fejjan. Hoppas det försvinner snart!!

Hämtade även ut mitt baket som hade kommit från Eleven11. Min Banana Milkshake butter till min mage. Fan jag hoppas verkligen den luktar super ljuvligt på kroppen eftersom jag länge har velat ha en lukt av banan men aldrig någonsin funnit det. Så vi får väl se ikväll hur det blir med betyget på den!

Lite nya nappar till Smulan har jag idag också hittat. Även om man inte vet om hon tar napp eller inte är det alltid sjukt bra att ha hemma liksom. Och tar hon ingen napp nä då är det inte hela världen som går under för det..

Sist men inte minst. Eftersom jag och mjölk är best friends så har jag idag köpt hem en mjölk som smakar vanilj till helgen som man kan hälla i strupen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0