Shoppingglad i det härliga vädret idag

Shoppingglad i det härliga vädret idag. - Wow, är mitt första ord som kommer fram. Jag är så glad över att det är så varmt och skönt ute idag. Vinterjackan åkte helt bort och fram med sin lilla skinnjacka istället med en skarf runt halsen. Med detta gjorde jag riktiga fynd till både min lilla prins och till mig själv. Man måste ju få unna sig saker ibland och idag var en sån dag..

Lilla Zakimbo fick en ny snygg vårjacka, så dax att ta bort vinterjackan nu. För denna underbara fina jacka tål både regn och vind. Prefekt för våran lilla prins att vara ute i. Denna gången körde jag på en snygg härlig blå färg som kommer passa alldeles utmärkt till våren. Zakimbo blev jätte glad med jacka på, nu kanske han inte behöver skämmas mer över färgen ;-)

Och till mig själv blev ett nytt snyggt linne prefekt för att framhäva den runda kulan. Och en liten härlig kofta över. En snygg härlig färg som också passar utmärkt till dom här ljusa dagarna. Ett par nya gympaskor fick även följa med hem också. Och till dom köpte jag häftiga skosnöre som skulle matcha snyggt. Och till slut så fick jag även tre fina vårblommoir att ha i min balkonglåda nu till våren av mamma.. :-)


Lillprinsen i sin nya jacka & Mina nya kläder..

Skorna och skosnörena som skulle matcha perfekt..

Tack älskade mamma för blommorna. Äntligen har man blommor på balkongen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0