Ska man skratta nu eller?!

Ska man skratta nu eller?! - Att du som ens skriver här och säger vad du tycker om mig. Det var roligt för dig att du tycker jag ser ut som skit. Tror du detta hindrar mig till att blogga? Tror du jag bryr mig vad du säger? Om du jag tycker att jag ser ut som skit, varför läser du ens min blogg? Och att du ens orkar yttra dig i en kommentar visar ju bara att du inget liv har. För hade jag tyckt så om en människa så hade jag aldrig i hela mitt liv ens slösat min dyrbara tid på den människan..

Nästa gång kanske du har lärt dig att varför man inte ska slösa sin tid. Och bara för du skriver att du heter si och så är jag ju inte dum i hövve. Vet ju att det namnet inte stämmer på den person som du är. Och hur fegt är inte det då från en skala från ett till miljonen? Det är så jävla fegt att inte våga stå för vad man skriver och säger till andra. Väx upp istället och gör något bättre av ditt liv!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Människor utan intelligens finns över allt. Självklart att det inte ska hindra dig att blogga!

2012-03-06 @ 18:41:48
URL: http://www.fotografoskarnilsson.se
Postat av: Erik

Okej, ska gå och bry mig, återkommer.



PS. Jag är osynlig

2012-03-08 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0