Smulans nya kläder

Smulans nya kläder. - Ja nu har man handlat igen till lilla Smulan. Man kan ju som sagt inte hålla fingrarna borta från alla miljoner söta bebiskläder. Sedan är jag helt färdig med det ena påskägget och det är sjukt sjukt skönt. Nu känner jag ingen stress alls om man säger så. Nu kan påsken få komma och gå när den vill! Har även varit och kört en lång lång runda tillsammans med min Mamma på lite olika ställen runt om i Malmö. Kollade även upp vart mitt möte imorgon kommer att äga rum och var bilen ska stå parkerad under tiden. Skönt så slipper man leta imorgon i panik efter allting! Nu ska jag bara ta det lugnt med mamma och hjälpa henne med att laga mat och massa andra saker eftersom hon är ny opererad!





En tuff liten brud i lyxförpackning ;)


Kommentarer
Postat av: Katharina

Jackan/tröjan var ju bara för sööööt!

2012-03-20 @ 18:39:34
URL: http://kathhs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hon blir en cool brud i lyxförpackning!

2012-03-20 @ 19:37:58
URL: http://fotoce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0