Tack Mamma

Tack Mamma. - Min älskade mamma kom idag till mig efter hon slutade jobbet. Vi gick en lång runda med hundrana i det fina vädret, sen gick vi upp och åt glass och drack lite te. Det är mysigt att ha mamma så nära sig som jag har, vi har ett starkt band tillsammans och det kan ingen ta ifrån oss.

Mamma hjälpte mig med att städa alla garderoberna i lägenheten. Vi rensade bland alla kläder kastade sjukt mycket som jag aldrig använder och la ner jätte mycket i källaren som jag kan ha sen efter graviditeten. Men eftersom detta är en 1:a så finns det inte plats tillräckligt att ha allting uppe. Nu är här sjukt fint och jag är väldigt väldigt nöjd. Tack så hemskt mycket mamma för all din hjälp idag! Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0