Ultraljudet

Ultraljudet. - Idag var vi på vårt första ultraljud på sjukhuset. Där vi fick se att allting var precis som det skulle. Hjärtat det slog hur bra som helst och den lilla bebisen i magen gillade att ligga i yoga ställning under hela undersökningen. Vi tittade även på könet och det var ingen snopp där som utan det blev en liten prinsessa. Jag har alltid önskat mig att mitt första barn ska vara en tös och när jag fick höra att det blev en flicka så rann tårar ner från kinderna. Jag kunde inte förstå att min dröm skulle bli sann.

Såklart fick vi fira detta underbara besked med en liten shopping runda till prinsessan. Så nu kom man hem med lite rosa och söta spetts kläder såklart.. Även lilla jag fick mig tre nya par trosor så man kan känna sig lite sexig.


Lilla prinsessan <3

Klänning, kofta, strumpbyxor

Body + Byxor

Två pack linne body

Två dreggel lappar

Tjusiga underkläder till mig..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh grattis vad underbart. Jag vet precis hur lycklig man känner sig efter ett lyckat ultraljud. Jag kände på mig att du väntar en flicka, själv väntar jag en pojke! /daglig läsare av din blogg!

2012-03-06 @ 19:00:49
Postat av: Cecilia

Söta kläder du köpt :) Älskar klänningen!

2012-03-06 @ 21:51:54
Postat av: Elin

Verkligen fina kläder. Stort grattis till er prinsessa. Ni kommer bli toppen föräldrar! Kram!

2012-03-07 @ 08:25:28
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0