Underbart Väder

Underbart Väder. - Wow våren är här och då tycker jag vi alla ska ropa ut i jubel tillsammans, för vad är inte härligare än skönt varmt väder där solen steker våra kalla vita vinterkroppar. Härligt!! Idag känner jag mig som en ny människa och jag har ny energi att bjuda på. Äntligen har känt mig så sjukt dålig nu ett långt tag så det är hräligt att det går åt rätt håll igen. Nu blir det att ta varje dag som den kommer så man inte kastar sig ut på farligt vatten man inte kan simma undan ifrån om man kan säga så.

Men sen har vi det här med mina drömmar som jag är fruktansvärt irriterad på. Är det inte det ena så är det ju något annat. Jag har problem med min näsa att jag inte får luft "eftersom ja jag har ju sprutat i mig alldeles för mycket nässpray i livet" och detta har gjort att näsan har trokat igen kan man säga. Så jag använder fortfarande mitt nässpray för att få den luften jag behagar liksom. Är jag utan nässpray på dagen så får jag panik eftersom jag inte tycker jag får tillräckligt med luft. Ja visst kan man andas med munnen men ärligt det går inte tycker det blir tungt och jag får en fruktansvärd huvudvärk.

Men för att komma till saken så är det som så att jag vaknar av mina drömmar när jag inte får luft genom min näsa. Jag drömmer hela tiden att jag har svårt att andas och då vaknar jag upp och mycket väl så är det som så att näsan går inte att andas med. Upp och hoppa försöka spruta in sån nässolja i näsan och väntar en stund för att kunna ens snyta mig. Sen blir det nässpray och jag kan gå lägga mig igen för då får jag luft igen. Sjukt som fan att jag alltid drömmer just om det när det är så som det är i verkligeheten med. HAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0