Vagnarnas Rolls-Royce

Vagnarnas Rolls-Royce. - Nu äntligen är den våran. Fin som bara den står vagnen här nu och väntar på att lilla Sessan ska komma till världen. Toppen skick och toppen pris fann vi denna pärlan i Helsingborg. Men när vi var i Malmö igen så såg jag att vi fattades en sak, vagnskyddet till liggdelen. Men så tur är så skickar dom den hem till mig så det är inga problem. Men åkpåse fick vi ju till som matchade prefekt med hela vagnen.

Sen åkte jag och mamma till babyproffsen och hittade en matchande skötväska och sittdyna till sittdelen som var rosa eftersom det inte var rosa alls på sittdelen. Nu är vagnen helt prefekt och här hemma är vi super nöjda.. Så klart hittade jag ju också en liten liten söt napp som fick följa med hem till Skorpan..



Liggdelen framifrån & Sittdelen framifrån

Där såg ni på sittdelen att där är en ljusrosa dyna i, annars skulle den varit helt svart!

Skötväskan

Den söta lilla nappen..



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad fin vagn!!!

2012-03-11 @ 10:09:26
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Marlene Zufic

Jag forstod inte riktigt vad du menade. Jag har filt i vagnen till Antonio. Han har en overall/åkpåse han har på sig, och sen en filt på det. En stor filt som jag viker dubbel, dubbel.Jag tycker det är smidigast. När man går in i en affäer eller så viker man bak filten eller lägger den under vagnen. Var det så du menade?? Om det inte var så, så fråga på igen så svarar jag bättre=)



Så i augusti får du bebisen=) Grattis till er!

2012-03-11 @ 11:57:54
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/
Postat av: Nea

Pläden har vi fått och den är från värnamo sängkläder och heter "Nilla". Vet inte var man kan få tag dom men tror våran kommer från EM.

2012-03-11 @ 18:22:40
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0