Vaknade upp yr & illamående

Vaknade upp yr & illamående. - Jag hatar att vakna upp och må så dåligt.. För det kommer som en käftsmäll rätt på en så fort man bara öppnar upp ögonen. Man hinner knappt tänka och det ända man vill är att inte spy. Tur som fan vaknade Baby när jag kallade och kunde dra sig upp ur sängen och göra lite oboj till lilla mig. Tackar som fan för det annars hade jag nog spytt ner sängen.

Nu ligger han och Zakimbo som vanligt och sover. Dom är så trötta dom två, knappt man får dom upp ur sängen. Men själv sitter jag här med Cicci och pratar om allting som händer och sker i världen. Snart är det nog dax att resa på feta runpan och göra lite frukost också..


Så jävla söta tillsammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0