Sämre och sämre

Sämre och sämre. - Usch ja vad ska jag säga. Som ni märker är klockan redan snart 15.00 och jag har fortfarande inte kommit på fötter ännu. Mitt illamående blir bara sämre och sämre och jag får panik för det känns som man inte får luft när allting ska upp igen. Dom tabletterna som jag blev tipsade om hjälper mig inte alls. Så när vi ska till barnmorskan i Januari så måste hon skriva ut andra tabletter till mig, för så här kan man inte må hela dagarna..

Idag blir det inte mycket bloggande, men ska försöka så mycket jag klarar av ändå. Babys mamma kommer snart för att hämta oss, sen blir det att hämta Bella och sedan hem till Jakriborg. Idag ska vi bara ta det lugnt och mysa tillsammans med familjen..

Jag hoppas att ni andra mår jätte bra, och kommer ha en toppen dag!
Va rädda om er och njut av juldagarna.
Stora julkramar till er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0