Avundsjuka?!

Avundsjuka?! - Seriöst, vad håller ni på med helt ärligt?! Jag förstår inte vad ni som läser min blogg har med att göra var jag får alla mina pengar ifrån till alla saker som jag handlar för?! Är det erat problem liksom?! Om jag nu har pengar och hellre handlar åt min dotter än saker till mig själv ska ni ta och skita i. Varför inte bara vara glad att fast man är arbetslös så kan man ändå leva liksom. Jag har aldrig förstått varför man ska blanda sig i andras liv. Jag har inte ens den blekaste aning om vem ni är som kommenterar, varför ska jag då blotta ut mitt liv för er och berätta vart mina pengar kommer ifrån? Förstår liksom inte poängen i det hela. Varför är ni inte bara glada över att andra kan lyckas och ha det bra fast det är dåliga och tuffa tider i livet.. Man frågar inte iheller andra var deras pengar kommer ifrån liksom, för det har INGEN INGEN med att göra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Någon gång tar pengarna slut om båda är arbetslösa.

Klart folk reagerar när ni handlar som galningar.

Och det jag reagerat mest för är faktiskt att ni monterat alla saker redan, ni bor i en ett rums lägenhet ändå ska ni montera upp allt,

Vad som helst kan fortfarande hända med barnet i magen, man kanske ska ta de lite lugnt! Och vi lever i Sverige, yttrandefrihet..... Alla får säga vad dem tycker!

2012-04-11 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0