Första Hjärtljudet

Första Hjärtljudet. - Det kommer bli så spännande när vi idag ska åka iväg till Barnmorskan för att lyssna på våran underbara älskade finaste dotter M´s hjärtljud idag. Jag hoppas att jag kommer kunna spela in det också, så jag kan få dela glädjen tillsammans med mina fina läsare såklart.

Visst är man lite nervös också när det gäller detta. Men jag hoppas att vår barnmorska kommer säga att det låter perfekt så man kan släppa den oron i kroppen igen.

Jag har ju varit och letat efter begangnade mamma kläder på olika ställen eftersom H&M mest har dom där tantiga kläderna just nu och på alla andra mamma sidor så kan ett par byxor kostat över tusenlappen vilket jag inte tycker är värt det. Man kan liksom inte ha kläderna sålänge iheller. Men för några dagar sedan fann jag ett par mamma snickarhängslebyxor som passade perfekt på mig. Så nu äntligen har jag iaf två par byxor som jag kan bo i tills dom är för små igen.



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hjärtljud är magiskt.

Har varit så orolig båda mina graviditeter att där inte skulle vara något barn och här i Ängelholm så är det inte UL förrän i vecka 18-20 så när vi i vecka 12 fick höra hjärtljuden med senaste barnet så var det nästan så man grät...



:)

2012-04-23 @ 12:27:53
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Josefine Hansson - Mamma till Molly

sv: Halloj! Vi köpte den på Ullared :)

2012-04-23 @ 15:07:20
URL: http://pohen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0