Regniga dag

Regniga dag. - Idag är det en sådan dag och det tycker jag faktiskt är ganska så mysigt. Men vill ju det ska ösa ner från himlen så hoppas det gör det lite senare idag. Snart ska jag och mamma och pappa iväg och titta lite på loppis och andra ställen i Malmö och utanför. Kanske hittar man sig fler fynd, eller så hittar man inget. Är på jakt efter ett par snygga mamma byxor eftersom jag har bara ett par leggings nu som passar mig. Sen vill jag ha en snygg mjukis dress också som jag inte finner någonstans.


Dagens gravida Elina



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken fin liten mage :) mYs!

2012-04-22 @ 13:27:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0