Tack min älskling för du finns

Tack min älskling för du finns. - Utan baby så vet jag inte vad jag hade gjort idag när allting gick snett och en del av mina fingrar åkte av. Han sprang ut ur duschen när jag stod i köket och gallskrek och grät av smärta. Naken och förrvirrad gjorde han allt han kunde för att hjälpa mig att lugna ner mig och ringde till akuten och berättade vad som hade hänt. Dom skickade en abulans med en gång det var inget snack om den saken.

Jag vet inte vad jag hade gjort utan baby faktiskt eftersom jag grips så av panik som jag gör när någonting händer. Men fick lägga mig ner i sängen då jag blev väldigt yr och illamående. Abulans sjukvårdarna kom väldigt snabbt och vi åkte in till akuten med en gång. Väl framme på akuten så fick vi hjälp med en gång. Tyvärr av en bitterfitta som hade en dålig dag på sitt jobb. Hon tog i så man nästan fick en hjärtattack så hårt som hon tog i en. Sen sa hon till billy att till nästa gång sånt händer ringer ni inte abulkansen för vi har väldigt lite såna här. Men när vi kom in stod det liksom fyra stycken och bara väntade liksom.. Men jaja, vi gör ju vad vi vill och vi ringde ju först och frågade vad vi skulle göra och inte göra.

Älskar dig baby och tack för allt du gjort åt mig!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0