Vecka 25


Vecka 25. - Redan så här långt gången. Känns som det var igår jag fick reda på att man väntade barn. Och det känns som tiderna går snabbare och snabbare också. Men Smulan har det bra där inne i mammas mage och jag älskar verkligen att vara gravid även fast man mår skit så är det så underbart ska ni veta. Helt ofattbart att vår dotter ligger i min mage.

Det är många som undrar om våran dotter ska heta Smulan. Och det ska hon ju inte heta för er som trott detta. Utan Smulan heter hon fram tills hon kommer till världen. Vi har redan hittat det perfekta namnet på våran underbara skatt, men det är inget vi kommer säga nu. :-)

Kommentarer
Postat av: Sanni

Åh, jag vill jättegärna veta vad ni tänkt för namn! Snälla

2012-04-20 @ 20:24:51
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Tror nog alla har ett arbetsnamn på magen.

Vår första hette Plutt i magen och nummer två blev bara bebisen :)

Ut kom en Casper och en Anna :)

2012-04-22 @ 13:28:47
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0