Hela familjen Barbapapa

Hela familjen Barbapapa. - Wiihoo, säger jag bara. Nu har jag äntligen hela familjen sammlad här hemma hos oss. Igår var jag ju iväg och köpte tallrikarna och fick två figurer av mamma. Men jag kunde inte låta bli att åka iväg idag och köpa resten av familjen. Man måste ju ha hela sammligen faktiskt! Och igår hade jag tur med tallrikarna för det fanns bara en vit kvar av varje och igår när jag såg dom här plast figurerna 19.30 så var där jätte många kvar, tänkte ja men då går dom inte åt så mycket. Men jag hade turen att få alla nu, för där var så tomt!!! Sjukt glad!! :-)






Kommentarer
Postat av: Tess

Är du också en fanatiker av Barbapapa?

Ska vi bilda klubb? För det är jag också :)

2012-02-22 @ 15:10:18
URL: http://barbapapafantasten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0