Helvete vad det ska göra ont då

Helvete vad det ska göra ont då. - För varje dag som går så gör det bara ondare och ondare. I natt har jag haft en sån smärta i mina naglar varje gång täcket eller något har stött emot. Och nu skulle jag ta ett bad för min huvudvärk också har kommit tillbaka igen. När jag tog ner händerna i vattnet trodde jag att jag skulle smälla av. Helt jävla sjukt kan inte ens ha händerna i vattnet mer utan att det ska göra ont.

Just nu har jag fått sätta plåster på mina naglar för att ens kunna göra något här hemma utan att det ska göra sjukt ont. Det lindrar mycket och snyggt är det inte. Men vad ska man ta sig till annars?? Vill också bara bli av med min huvudvärk, mår illa så ont det gör. Spänner mig säkert sjukt mycket varje gång jag får ont i naglarna så spänns musklen där bak i huvudet så vips så kom en huvudvärk fram också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0