Mys Fredag

Mys Fredag. - Nu ska jag och min älskade man mysa ner oss i sängen och titta på Unga Mödrar tillsammans. Och som vanligt är jag hungrig och har en sån j*vla halsbränna så jag blir tokig här hemma. Men så fort jag äter blir det bara värre och värre, så skiter i att äta mina kex. Ska nog gå och göra riktig mat istället och se om det blir bättre. Och imorgon ger jag upp kampen mot halsbrännan och drar till apoteket och hittar något som kan bota detta. Jag är den personen som inte gillar att ta en massa saker, men nu orkar jag inte stå ut mer så lika bra liksom. Men ni alla får ha en underbar kväll för det ska jag, baby och Zakimbo ha iaf.



Jag bara älskar Svampbob så var tvungen att köpa kexen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0