God fortsättning på er allihopa

God fortsättning på er allihopa. - I natt blev det att fira in det nya året 2012. Undra hur detta året kommer att bli?! Jag hoppas på att det kommer bli super och att det kommer bli ett år att minnas väl. Igår mådde jag inte så bra "som vanligt just nu" Och idag mår jag sämre än vanligt om man säger så. Det blev att fira in det nya året med mjukisbyxor och tjocktröja. Haha!! Men vad fan gör det?! Hade ju lika trevligt för det. Vi åt super god mat som min pappa hade lagat, han bjöd på Anka med potatis och en jävligt god pappasås. Förätten bjöd mamma på och det blev kroskader med svampstuvning.. Till efterrätt blev det chokladpudding negerbollar, morotskaka..


Pappa ska alltid dumma sig!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0