Kläder till den lilla i magen

Kläder till den lilla i magen. - Under dom senaste veckorna har Baby och jag handlat lite kläder till våran lilla knodd som ska komma i Augusti. Kanske är lite tidigt?! Men man kan ju inte låta bli, och varför vänta till sista minuten när det ändå är så mycket som man bara måste skaffa innan knodden väl ska komma ut till världen.. Här nedanför kommer ni få en bildbomb med lite saker som vi har köpt!















Denna sista med tre kronor köpte Baby igår, för han ville att knodden och han skulle kolla på när Sverige spelade tillsammans. Då måste man väl ha något som sympoliserar?! Inget som jag bryr mig om precis :-) Hatar sport!!




Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Åhh.. man dör ju lite när man får se såhär söta bebiskläder! Jag gillar inte sport jag heller hihi^^

2012-01-24 @ 17:14:58
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0