Ut med det gamla in med det nya

Ut med det gamla in med det nya. - Som ni har läst här ett tag i bloggen så håller jag och Baby på med att byta ut möbler och få det snyggt och mer plats att röra oss på. Idag har Bobby (Billys bror) och Billy burit ut en av sofforna, vi bytte ut våran vita soffa mot Bobbys fina divan/bäddsoffa så vi slapp köpa någon som vi kanske inte alls hade velat ha egentligen på IKEA. Igår köpte vi nytt soffbord också och idag kommer Sabina hit för att ta den andra vita soffan som va tvåsits. Härligt!! Här är helt bortblåst med möbler just nu. När baby och Bobby åkte så tänkte jag att då sätter jag igång med att städa upp röran här hemma och diska all disk så allt sånt är borta med en gång. Nu sitter jag här med Zakimbo som försöker hjälpa mig med att skruva ihopa det nya soffbordet!!



Som ni ser är här väldigt tomt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0