ArbetsförNEDRINGEN

ArbetsförNEDRINGEN. - Fan jag blir så irriterad på dom jävlarna. Inte bara för att dom är så otrevliga när man ringer och nästan tror att dom ska vara bättre än alla andra. För det första ska man få hem brev med kallelse när man ska till möte. Och det har för det första jag INTE fått. Men dom trodde mig inte, det jag fick veta igår vid fyra tiden va från min handläggare på af att jag ska vara på möte idag klockan 11 men att det skulle komma hem en lapp med detta till mig eftersom jag varken vet adressen dit eller något iheller. Dom bytar runt mig från ställe till ställe ger mig handläggare efter handläggare nya. Jag blir så trött på dom!

När jag ringde kundtjänst igår och berättade att jag kan INTE kommer imorgon för jag ska vara hos BM liksom och göra tester för mig och min bebis och det är viktigt att få det gjort. Då tror dom mig inte iheller och säger går jag inte på mötet hos dom drar dom in alla pengar för mig. VILKET är sjukt! Dom vet jag är timanställd och när jag inte jobbar räknas jag som arbetslös. Men lossas som så att jag skulle jobbat då?! Vad hade dom då gjort liksom? Samma saker? Nä nu ska dom jävlarna få sina öron varma av mig. För det sättet dom håller på med är oacceptabelt rent ut sagt!


Dagens Gravida Elina

Dagens gnälliga Zakimbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0