Gravidpiercing

Gravidpiercing. - Jag har länge funderat över att skaffa mig en gravidpiercing till min navel eftersom jag inte alls har lust att ta ut min piercing i navlen liksom. Och nu har jag äntligen funnit en fin som jag har precis breställt hem till mig. Kommer bli en födelsedagspresent från Smulan till mig <3

Navelsmycke för gravidmage. Alla navlar är olika, en del kan ha sin vanliga navelpiercing under hela graviditeten. Det unika med en gravidpiercing är att den är försedd med lång bioflexstav. Eftersom naveln oftast förändras under graviditeten så är det skönare med en längre stav som också är böjbar och följer hålet bekvämt. Detta smycke kan du ha under hela graviditeten, så det är meningen att staven ska vara lång, även från början.

 


Kommentarer
Postat av: Saraa

Jisses, så smaaart! Det ska jag LÄTT ha när jag blir eller ska vara gravid!!

Var har du köpt den?

2012-03-25 @ 20:55:00
Postat av: Jonna

Jag tog ut min i v.20-21 då jag kände att jag inte ville ha något där som trycket ut hålet ännu mer än vad Kevin gjorde. Efter Kevin kom ut och magen gick tillbaka så upptäckte jag att ändå så har hålet blivit lite konstigt eller ja inte hålet utan skinnet utanpå. Det är lite skrynkligt eller hur man ska förklara, men har satt in en ny stav så man märker inte det på samma sätt. Svårt att förklara med tror faktiskt att dessa stavar endast kommer att vara ivägen för dig senare i graviditeten. Men alltid kul med någon som provar något som man själv är lite skeptiskt emot och kanske får höra motsatsen sedan därefter :)

2012-03-26 @ 07:39:22
Postat av: Pernilla

Jag tog ut min, det kommet börja göra ont där sen och spänna på som fan, jag fick i min igen efter ca 3 år och ja den är ju inte lika fin som den var innan, och tror det beror mycket på att jag hade i min sÅ länge som jag hade. Piercingen pressat sakta ut och hållet kommer längre ut:( och ja... Jag tyckte det gjorde svin ont och just under graviliteten ångra jag att jag ens hade envisats att ha kvar den i.

2012-03-26 @ 17:07:12
Postat av: Anonym

Måste fråga hur sminkar du dig? Du sminkar dig grymt fint :)

2012-03-27 @ 16:54:59
Postat av: kelli - gravid med bf i april

Hoppas den blir bra! :) skulle vara kul att höra vad du tycker sen, jag känner heller ingen som har testat en sådan som några skrev. Jag tittade länge på en sån men bestämde mig sen för att inte köpa någon



Jag tog också ut min runt v20 och är glad att jag inte testade något annat för huden över hålet spände som tusan sen när magen växte!

2012-03-28 @ 17:01:32
URL: http://kellitheunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0