Shoppingrunda en torsdags kväll

Shoppingrunda en torsdags kväll. - När mannen var på jobbet så satt man här hemma själv och hade tråkigt. Ringde min älskade mamma och frågade om vi skulle iväg till Burlövcenter för att göra av med lite pengar. Naturligtvis ville hon också det så vi åkte iväg. Jag visste redan vad det va jag skulle ha, men sen kom man ändå hem med mer än det var palnerat redan innan. Hittade en ursnygg mamma jacka nu till våren som fick följa med hem och äntligen hade mamma leggings i min storlek kommit in på H&M igen så dom åkte också ner i påsen.

Sen gick vi vidare och där jag fann tre par nyra trosor till fast i andra färger men med samma modell som jag tycker är sjuk sköna nu när man växer. Och sist men inte minst till mig själv så köpte jag även mig en större BH igen. Haha, brösten växer ju bara mer och mer och jag har svårare och svårare att hitta en BH som blir bra. Får gå in i dom dyrare butikerna och få hjälp med vad jag kan ha och inte ha.. Så nu har jag äntligen en BH som passar igen.


Min nya mamma jacka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0