Smulans säng

Smulans säng. - Mamma & Pappa kom idag hem med en säng till lilla Smulan. Detta var min försenade present som jag nu har fått hem. Medan jag var på mitt möte så åkte mamma och pappa till IKEA och handlade lite. Wiiee baby har skruvat ihopa sängen så nu står den här fin fint och välkomnar Smulan till en liten blund.. Tack mina älskade älskade föräldrar för att ni finns och för att ni är så snälla som ni är. Älskar er så mycket och det vet ni OM.


Myspys i Smulans lilla hörna

Utan skötbord / Med skötbord

Skötbordet blev ju perfekt!

Laban & Labolina kommer vakta lilla Smulisen om nätterna

Babrapapamobilen är också på sin plats..

Det sköna är att nu har vi mer plats i lådorna för alla nya Smulis saker :)

 


Kommentarer
Postat av: emma gilbertsson

va fin önska när ja me kan handla till mina barn

2012-03-28 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0