Sovit sjukt bra

Sovit sjukt bra. - I natt har jag bara vaknat en endaste gång och det va nästan precis när vi hade gått och lagt oss för att sova. Baby fick gå upp och göra något att äta eftersom han blodsocker var i tårna och han höll på att svimma ute i köket. Men sen under hela natten har jag sovit som en prinsessa och vaknade upp klockan 9.00 och var jätte pigg och glad.

I natt drömde jag även att jag skulle åka till Sunsvall, hade köpt tågbiljetter tur och retur för 3200:-. Haha måste ju fan ha varit första klass eftersom priset var så högt. Men men jag hade missat tåget för mamma ville jag skulle hjälpa henne med en massor av saker innan jag skulle ge mig av. Och när jag sa till henne att nä nu är det kört nu kan jag ju inte åka blev hon sjukt besviken att hon hade stoppat mig med en massa saker att göra innan liksom. Vi breättade detta för pappa som tyckte sjukt synd om mig. Så pappa frågade mig om jag ville ha 3200:- av honom för att boka om biljetterna och sedan åka iväg till Cicci. Klart jag ville ha det liksom.. Så han pratade med mamma och frågade vilka pengar ska jag ta till detta då?! Han hade tydligen sjukt många gömställen med pengar lite här och där.. Han tog spaden och började gräva i en rabatt och drog upp pengarna till mig och sa lite gödning på pengarna gör ju ingen skada och skarttade. Tillslut kom jag iväg uppn till Sundsvall och hade det sjukt bra i skogarna och bergen tillsammans med Cicci :-)

















Bilder från Sundsvall :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag gillar valet av bilderna hörruduru.

2012-03-14 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0