Sol sol sol

Sol sol sol. - Idag är det ännu en dag då det är kanon fint väder. Älsklingen gick tidigt idag för att bege sig för en promenad till en arbetsinterjuv, så nu håller vi tummarna på att det ska gå bra för honom såklart!

Själv gick jag också upp tidigt för att ta hand om disken och kaoset i hela köket. Efter det blev det snabbt att borsta håret och fylla i mina ögonbryn och kladda lite maskara på övre fransarna för att vakna till lite. Sedan blev det jag och min älskade hundar som gick på en lång härlig promenad i solens sken.

Nu har hundarna ätit och det är dax att sätta sig till ro i soffan, känna smulan sparka som en galning i magen och äta min frukost :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0