Gomiddag

Gomiddag. - Vaknat har man gjort tusen miljoner gånger för att veta vad handen har varit. När man har vänt sig om så har handen kommit in i väggen eller på något annat hårt ställe som har gjort sjukt ont. Jag har sån kram i mitt ringfinger eftersom det får hänga ner hela tiden.

Men direkt på morgonen så ringde jag min vårdcentral och fick en akut tid till en doktor som ska kolla på mina fingrar och sätta om bandaget. Kanske får man något som lindrar mer liksom. Det bankar och bultar något fruktansvärt fortfarande, men det är väl sånt man får leva med när man skär av sig fingrarna.

Nu ska bara älsklingen göra sig klar sen sticker vi ut i regnet för att åka till stan och kolla på en klänning till mig. Sedan blir det att åka vidare till doktorn och få det gjort innan helgen börjar närma sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0