Naglarna

Naglarna. - Ja ni vad ska jag säga liksom?! Är dom bättre eller har dom blivit sämre med inflammationen. Ja ont när jag skriver gör det inte mer och jag kan ta i saker och ha händer under vatten utan att skrika inombords. Men på min högra hand, på ring och lillfingret har något gått riktigt på tok. För några dagar sedan delade sig ringringer nageln på mitten och det gick upp allt mer på nageln tillslut tappade jag min nageln rätt långt ner. Nu när jag satt här och åt middag kände jag hur det sved till i lillfinger nageln. Hum.. ja då hade den med delats på mitten och den börjar också gå av allt mer och mer. Nu tänker jag vad fan är det som händer egentligen? Det måste ju vara något liksom.

Jag ska snart gå till någon som har utbildning på naglar och höra med dom vad jag ska göra. För varken olja eller förstärkning eller nagellack hjälper ett dugg. Och jag vet liksom inte hur jag ska stå ut. Att bara se dom se ut som dom gör får mig att må dåligt. Naglar är en kvinnlig grej precis som hår och smink är liksom. Och jag säger som såhär att jag skäms över hur mina naglar ser ut och jag vill bara ha ett par nya just nu. Med dom som jag pratat med ska tydligen uppbyggning av naglar vara den bästa lösningen så att dom blir starka och friska under skalet om man säger så. Men men fan är så besviken just nu på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0