Starka friska naglar

Starka friska naglar. - Som ni har läst i bloggen innan så är inte mina naglar som dom ska. Och jag kan varken tvätta håret eller ta ner mina händer i väskan utan att jag skriker innombords av smärta. Nu måste jag ju få iordning på naglarna innan man blir galen. Mamma Anni var underbar ännu en gång och överraskade mig igår med ett set saker för att få mina naglar friska och starka igen. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det kommer att fungera. Och tackar av hela mitt hjärta för detta!!

Men nu när jag tog bort mitt svarta lack som jag älskar att ha så gör det ju ännu mer förbannat ont. Fan fan fan, nu får jag ju inte ha nagelack mer iheller för jag måste få dom friska igen.. Jag hoppas verkligen att jag klarar detta för just nu är det en pina att ens skriva här..


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Du kanske ska gå till någon "nagel" expert? För sådär som du beskriver det ska det ju verkligen inte vara! Hemskt för dig ju att knappt kunna göra något utan att få sådär förbaskat ont!

2012-02-19 @ 20:32:53
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Jag som klagade för lite foglossning xD Glad jag slapp det du genomgår om det nu är graviditets relaterat, dock har jag aldrig hört någon som haft nagel problem o_O! Får hålla tummarna att det du ska testa nu kanske gör det bättre efter några gånger!

2012-02-20 @ 00:37:23
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0