Helt fantastiskt

Helt fantastiskt. - Jag kan inte riktigt förstå det, jag har banne mig mitt körkort nu och som jag har kämpat alltså. Men jag klarade av att nå mitt mål. Målet va att få det innan Smulan kom och hon är inte kommen ännu. :-D

Älsklingen och jag har precis kommit hem. Vi har varit hemma i Hjärup och överraskat hans mamma och sedan åkte vi hem till hans mormor och morfar för att berätta den glada nyheten. Alla blev super glada och fina blommor och kort fick jag också. TUSEN TACK ska ni ha!!! <3

Baby bjöd mig på resturang i Hjärup där jag fick välja vad jag ville och för min del blev det en fet PIZZA :-D som jag kunde mummsa på. Tack baby och tack alla som har grattat mig. JAG ÄR SUPER SUPER LYCKLIG JUST NU!





Fick super fina blommor och ett underbart kort och härligt goda körsbär av underbaraste mamma Anni & Bella

Fint kort med en peng och nyplockad ros & lavendel och champange av finaste mormor och morfar

Hjärtat bjöd på resturang ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Grattis =)

Svar: TACK :)
Elina Holmqvist

2012-06-13 @ 23:04:41
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Elin Ahlandsberg

Wieehooo! Grattis och åter Grattis. Kör nu försiktigt på vägarna! =)

Svar: Tusen tack gumman :)
Elina Holmqvist

2012-06-14 @ 08:36:40
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0