Just vid detta ögonblick

Just vid detta ögonblick. - Sitter vi och kopplar av vid Sibylla i Sjöbo by. Älsklingen har ätit en sjukt stor korv medan jag själv har ätit två smala kokta korvar med bröd .. Och till efterrätt blev det lite chilichees (STAVAR?!)

Jag hatar fåglar som är för nära in på en. Jag är livrädd verkligen men fick ändå försöka svälja min rädsla och ta ett foto på fiskmåsen. Baby och jag har frågat varandra många gånger. Undra varför dom är så rena och fina alltid, men inte kommit på något svar ännu. För om man tittar på dom, så är dom ju sjukt vackra.

Vi har även gått i skogen innan här i Sjöbo och tog lite bilder med systemkameran. När baby tog bild på mig när jag satt ner fick jag syn på en stor rådjur. Den stod en bit ifrån och bara stirra på mig. Blev sjukt chockad och reste mig upp snabbt och skrek till utan att tänka efter. Tyvärr fick vi ingen bild men men kommer fler tillfälle i livet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0