Mys pys

Ligger här med min lilla gosse och myser och kopplar av tills någon av affärerna har öppnat idag. Sen blir det att dra ut tillsammans med mamma och pappa någonstans medan Baby är på jobbet till kvällen är här.

Jag är just nu bara lite irriterad på Blogg.se. Innan kunde jag smidigt och lätt fixa alla mina inlägg via appen blogg.se och blogga super bra från min IPHONE. Men sedan dom ändrade detta så går det inte längre att komma in på appen, vilket är så synd. Nu som ni har märkt är det mycket färre inlägg och man sitter ju inte så mycket vid datorn hela tiden iheller. Skit skit skit rent ut sagt, om någon vet hur man kan göra så berätta gärna för mig :)

Kommentarer
Postat av: Zakimbo jr

Hejsan hoppsan hur är läget idag ? Tänkte bara tipsa dig om en mkt bra sida på internet som jag tror att du skulle kunna ha en massa nytta av :) så här kommer den ....stavningskollen.se


Ha en underbar dag med zlakimbo och billy boy:)

Svar: vad trevligt ..
Elina Holmqvist

2012-06-23 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0