Gott och blandat

Gott och blandat. - Vi var inne på Netto här om dagen och hittade några nya Ballerina kakor som vi bara var tvugna att köpa hem för att prova. Men tyvärr så va dom ju inte alls som man hade räknat med. Ner i magen gick dom väl ändå, men inget man kommer köpa mer! Zakimbos lilla påskpresent hittade jag också inne på Netto som var prefekt i priset och till lille grabben. Längtar tills jag får ge honom sin nya vän.. Han blir alltid lika glad och det är så roligt att se. Till mig själv fann jag ett par nya Foppatofflor för endast 40 kronor liksom. Prefekt när man ska snabbt ut med Zakimbo eller gå ner i tvättstugan. Det bästa av allt är väl att mina hälar värker inte när jag går med dom! WOOHOO..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0