Går upp tusen gånger

Går upp tusen gånger. - Jag hatar nätterna när dom kommer, för jag vet vilket helvete jag har att komma till ro för att sova. Klockan tickar och det börjar bli längre och längre in om nätterna innan jag ens kan sluta mina ögon för att börja sova. Så fort jag är trött och orkar inte hålla ögonen öppna ja men då ska jag vara kissig så lika bra att gå upp med en gång. Så håller det på såhär hela hela tiden. Men ändå varje morgon stiger jag upp pigg som en mört!

Smulan har rockat i mammas mage hela morgonen så jag låg kvar till tio idag för det är så mysigt att känna henne röra sig där inne. När hon hade lugnat ner sig gick jag upp och gjorde vid håret och sminket, sedan började jag pilla med mina naglar igen. Hatar när färgen börjar lossna ser så grymt fult ut, så nu har jag nya jordgubbar på naglarna som blev ännu bättre än dom förra, börjar få in tekniken nu alltså.





Svar på tal. - Och nä till alla anonyma som vanligt så har jag varken tatuerat mina ögonbryn och tycker ni dom ser konstiga ut är det ännu ett problem för er. Gillar ni varken mig eller denna bloggen så vet ni att man trycker inte in sig här då. Trött på era fucking löjliga kommentarer om mig mitt barn mitt liv och mitt utseende. Skaffa ett liv och läs något annat istället för att slösa eran tid på mig. TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl .. Ni som ska på och trycka ner för att må bättre själv kan gå och lägga er ! Varföööör seriöst ? Hur kan man skriva illa till någon bara för att ? Ni har inga liv och trivs ni inte så gett lost ;)

2012-05-14 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0