Panik

Panik. - Jag kan inte sova hur jag än vrider och vänder mig får jag ingen ro i min kropp. Klockan är nu kvart i fem på morgonen och jag ligger ännu en hel natt vaken och är pigg! Varför detta ?! Det är ju så sjukt jobbigt så jag inte finner mig ord!

Jag satte i mina öronproppar för att det skulle bli lättare med att komma ifrån alla störande ljud. Men då började jag höra allt jag tänker i huvudet istället. Men det är såhär det ser ut för mig varje kväll man ska sova. Det hjälper inte ett skit att ha fullt upp hela dagen lång för jag ska komma ner på jorden och bli trött. Jag tycker det är konstigt att alla andra gravida kvinnor är så trötta men själv är jag aldrig det!


Kommentarer
Postat av: cicci

Oh då var vi vaken lika länge inatt... vaknade halv 8 igen!

nu ligger jag och stirrar upp i taket och är skit trött.. J-vla resfeber! :(

2012-05-19 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0