Saknad som är jobbig

Saknad som är jobbig. - Igår åkte min man hem till sitt lilla bo i Hjärup och det känns verkligen att han inte är hemma mer. Det är så tomt det är så jobbigt man blir så ledsen och känner sig så ensam. Jag tycker det är lika jobbigt varje gång han ska åka hem, vissa gånger är jobbigare än andra och jag finner inte mig ro i kroppen. Vill ju bara ha honom hos mig varje dag. Jag älskar honom och jag saknar honom vill bara att han ska komma hem igen. Hem till sin lilla familj som vill han ska vara hos oss. Jag vill ha kärleken brevid och få känna den nära mig, visst får man kärlek när han inte är hos mig också, men det är ändå inte samma kärlek som den man får när två personer som älskar varandra möts.

Älskling när du läser detta så hoppas jag att du förstår att jag ÄLSKAR dig så sjukt mycket och vill vara hos dig i all evighet. Jag saknar dig ska du veta och jag älskar dig ännu mer än så. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0