Vilken underbar dag!

Vilken underbar dag! - Kom hem för en timme sedan och jag kan lova er att min kropp strejkar nu, mest mina fötter. Dom är så röda och svullna och värker som bara den. Men Vi har haft det så underbart och trevligt hela dagen lång. Gått en lång härlig promenad i Slottsträdgården sedan gick vi till stan och åt jordgubbar och satt i solen och njöt samtidigt som man tittade på alla roliga människor. Baby bjöd även mig på Subway, var ju år och dagar sedan jag åt där så jag verkligen njöt av varje tugga av min goa macka. Själv åt han på en salladsbar för att verka lite nyttig ;) hihihi.















Fotograf - Billy Neubauer & Elina Holmqvist - Redigering - Elina Holmqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0