Allting är så nytt

Alling är så nytt. - Vi har fortfarande inte hunnit smälta att vi verkligen ska ha barn tillsammans. När vi i veckan var på vårat första UL och såg den lilla där inne, där Dr. O berättade att det man såg var våran lilla bebis. Han visade när hjärtat slog och allting var som det skulle vad han kunde se. Då fattade man att vi skulle bli föräldrar, men ibland känns det mer som jag har har åkt på en influensa mer än att jag ska bli mamma. Haha jag mår dåligt hela tiden liksom och det är inte alls roligt, varken för mig eller för Billy som också får stå ut med allting här hemma..

Vi är ännu så glada att vi äntligen ska få bli mamma & pappa. Vi går här hemma varje timme och tänker på olika saker som kretsar kring den lilla där inne. Har även kollat runt på olika hemsidor, olika saker som den lille ska få när han/hon kommer till världen. Det som vi kollat på rätt så mycket just nu är ju babysitter.. Och jag tror vi har funnit våra favoriter som lillskiten ska få sitta i!!!


Antingen Laban eller så blir det Pingo :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0