Från oss alla till er alla en riktigt god jul

Från oss alla till er alla, en riktigt god jul. - Idag är det den 24 December. Julafton med andra ord, dock känns det inte som det i år. Men kanske när alla kommer vara sammlade så känns det nog mer som jul. Imorse blev det paket öppning. Jag fick en hel del saker och mer kommer man att få. Shit alltså!!
Imorse fick jag frukost på sängen, hur lyxigt är inte det?! Dock mår jag inte så där jätte bra nu iheller, men jag har i alla fall fått behålla min mat i magen än så länge. Zakimbo är på alla julklappar och nosar. Förra året fick han ju mest paketer att öppna, men i år blir det inte så där jätte många.. Nu ska vi alla fixa till oss innan Bobby kommer för att hämta oss.. 



Jag vill bara önska er alla där ute en riktigt god jul!!

Kommentarer
Postat av: Bobby

Fyfan vad mesig o ful gran hahaha

2012-01-27 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0