Fredag kväll

Fredag kväll. - Baby och jag har precis suttit i köket och spelat ett spel som vi köpte idag på loppisen i Malmö. När vi Baby visade mig Kurt Olsson, så tänkte vi båda fan detta kan vara värt pengar nu när han är död. Allting säljs ju sjukt bra när folk dör TYVÄRR, och spelet kostade endast 20:- såklart man slår till. Det var i alla fall ett jätte roligt spel, men man måste nog vara lite fler som spelar för att det ska bli ännu roligare. Jag hade turen med mig och VANN!!

Annars idag har vi varit iväg med Jessica och Oliver hela dagen. Vi drog på två olika loppisar och åt lite käk inne på Mc.Donalds. Idag blev det Happy Meal för min del eftersom jag inte alls mådde bra. Kräkte innan vi gick in och fick panik där inne av alla dofterna, som tur var så va det ledigt inne på toaletterna... Men men vad ska man göra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0