I Love Mom I Love Dad

I Love Mom I Love Dad. - Idag när jag va inne på HM, så såg jag att dom hade börjat med en jätterea redan. Shit det hinner inte ens bli julafton innan dom har rea. Men i alla fall, för att komma till saken så har jag sett tre stycken body som jag jättegärna redan nu skulle vilja köpa. Och ja jag vet vad många av er tänker nu, herregud man ska inte handla massa saker innan man kommit över missfallsveckorna. Men då ska jag säga er en sak, även den dagen man går över dom så kan man förlora sitt barn faktiskt. Man kan aldrig veta till tusen att man föder ut sitt barn levande från den dagen kommer. Och jag vill inte tänka så. Utan vårt barn kommer vara stark och friskt!!


99:- på HM och det finns bara två paket kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0